خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چند راه مفید برای داشتن زندگی شاد (بخش دوم)

چند راه مفید برای داشتن زندگی شاد (بخش دوم)

همان طور که در بخش اول خواندیم راه هائی برای رسیدن به آرامش توأم با شادی وجود دارد. 5 مورد از این نکات را در قسمت قبل و 5 نکته دیگر را در این مجال بررسی خواهیم کرد.

۶. این نقص را قبول کنید .

بسیاری از ما برای کمال تلاش می‌کنیم .ما می‌خواهیم خود را به بهترین شکل نشان دهیم . اما برای اینکه واقعا خوشحال باشیم باید که بخشی از زندگی است را در آغوش بگیرید . کمال غیرممکن است ، و نگه داشتن خود و دیگران برای این استانداردها بی‌فایده است . ما همیشه این احساس را به پایان خواهیم رساند . قبول کنید که زندگی کامل نیست و تشخیص دهید که زیبایی در این نقص وجود دارد .

۷. کاری را که دوست دارید، انجام دهید .

اگر از کار خود متنفر باشید ، حفظ شادی بسیار مشکل است . بهترین سال‌های زندگی خود را در یک شغل بدون لذت هدر ندهید. به چیزی علاقه دارید ؟ شما واقعا در مورد چه چیزی شور و اشتیاق دارید ؟ تمرکز بر ایجاد شغل در حوزه‌ای که به شما انگیزه می‌دهد و سطح بالایی از رضایت را به شما می‌دهد، فاکتور شادی شما را به صورت تساعدی افزایش خواهد یافت .

۸. عاقلانه سپری کنید .

این وسوسه کننده است که باور کنیم هر چه پول بیشتری داشته باشید ، راضی‌تر خواهید بود . اما واقعیت این است که چگونه پول خود را خرج می‌کنید که به شما کمک می‌کند شادتر باشید . کلید این است که این کار را عاقلانه انجام دهید . خرج کردن پول روی تجربه - سفر ، غذا خوردن ، کنسرت‌ها و غیره - - می‌تواند ما را شادتر کند ، زیرا ما این تجربیات را با دیگران به اشتراک می‌گذاریم . شادی مربوط به دارایی‌های مادی از بین می‌رود ، اما تجربیات به ما کمک می‌کنند که هدف و احساسات خود را در زندگی تعریف کنیم .

۹. در لحظه زندگی کنید .

افکار و احساسات ما اغلب حول گذشته یا آینده می‌چرخند . واقعیت چیزی است که در این لحظه تجربه می‌کنید ؛ چیزی که در حال حاضر در حال انجام آن هستید . گاهی اوقات ما می‌خواهیم از این واقعیت فرار کنیم . اما وقتی در حال حاضر بمانیم ، کاملا درگیر زندگی خود هستیم . در لحظه زندگی کنید ، مطمئنا به درک عمیق‌تر از زندگی خود خواهید کرد .

۱۰. قدردانی کنید .

راه‌هایی برای قدردانی از یک زندگی روزانه پیدا کنید .سپاس و تشکر باعث می‌شود که شما شادتر بوده و بیشتر احساس رضایت کنید . قدردان آنچه در زندگی دریافت کرده‌اید ، باشید. آن هدایا ممکن است محسوس و یا ناملموس باشند . وقتی هر روز وقت خود را صرف تایید تمام آنچه در زندگی خوب است ، و خواهید دید که ناراحتی ، اضطراب و افسردگی روز به روز کاهش پیدا می‌کنند .



ادامه دارد ...

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده