ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تاثیر موسیقی در زندگی

تاثیر موسیقی در زندگی

هر بار که احساس ترس می‌کنم ، سرم را راست نگه می‌دارم

و آهنگ شادی را به صدا در می‌آورم ، پس هیچ‌کس گمان

نخواهد کرد که من می‌ترسم . و هر بار که خوشحالی در

آهنگ مرا متقاعد کند، نمی‌ترسم .

Rogers and Hammerstein


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

مطالعات زیادی در تلاش برای فهمیدن اینکه چگونه موسیقی بر ذهن انسان تاثیر می‌گذارد، وجود داشته‌است . البته برخی از پرسش‌ها در این باب همچنان بی‌پاسخ مانده‌اند و ممکن است تا مدتها نیز این گونه بمانند . با این حال ، یک چیز مسلم است :

موسیقی بر زندگی روزمره ما تاثیر می‌گذارد

فقط به حقایق ساده نگاه کنید . بسیاری از مردم به موسیقی گوش می‌دهند . اگر کسی این کار را نکند ، گاهی به طرز عجیبی به آن‌ها نگاه می‌کنیم . چطور ممکن است به موسیقی گوش ندهید ؟

موسیقی احساسات ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . وقتی به آهنگ‌های غمگین گوش می‌دهیم ، احساس می‌کنیم که دچار رکود می‌شویم . وقتی به آهنگ‌های شاد گوش می‌دهیم ، احساس شادی می‌کنیم . آهنگ‌های upbeat با ریتم‌های پر انرژی و ریتم‌های تند ( مانند آن‌هایی که در رویداده‌ای ورزشی می‌شنویم ) تمایل دارند که ما را هیجان‌زده کرده و بالا ببرند .

به نظر می‌رسد که موسیقی به ما کمک می‌کند تمرکز کنیم و مطالعه کنیم. از سوی دیگر ، ۸۸.۵ درصد از مردم اذعان دارند که هنگام مطالعه ، کار بر روی تکالیف و فعالیت‌های دیگر از این قبیل، به موسیقی گوش می‌دهند .

مهم نیست که مردم به چه سبک موسیقی گوش می‌دهند ، به نظر می‌رسد که یک اجماع عمومی در مورد این که چرا به آن گوش می‌دهند ، وجود دارد . به نظر می‌رسد که ژانرهای مختلف با ریتم خوش بینانه ، شادمان و جذاب ( مانند پاپ ، رپ و غیره ) برای کسانی جذاب هستند که ورزش می‌کنند. از طرفی، بسیاری از مردم بر این باورند که موسیقی آن‌ها را خوشحال می‌کند. آن‌ها می‌توانند براساس سبک آهنگی که به آن‌ گوش می‌دهند ، به یک وضعیت روانی تبدیل شوند .

موسیقی نیرویی است که نمی‌توان آن را توضیح داد . این باعث می‌شود که ما احساس متفاوتی داشته باشیم، و گاهی حتی به طور فیزیکی ما را تغییر می‌دهد . گاهی حتی موسیقی ما را متحد می‌کند . این امر باعث شده تا موسیقی یک زبان جهانی باشد که می‌تواند احساسات منحصر به فرد را بیدار کند . گاهی اوقات ، با وجود اینکه ما صدای کسی را می‌شنویم که به زبان ناشناخته‌ای آواز می‌خواند ، همچنان قادر به درک احساس آن قطعه خواهیم بود. حتی اگر ندانیم ترانه­ی آن چه معنائی دارد. 



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده