دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اهمیت هنر در زندگی روزانه

اهمیت هنر در زندگی روزانه


این اصل بدیهی است که هنر زندگی همه مردم، در هر مکان، را احاطه کرده. گاهی حتی بدون اینکه ما از آن آگاه باشیم . هنر از زمان‌های بسیار دور، تا زمانی که انسان وجود دارد، وجود داشته‌ و خواهد داشت. این مهم بخش عظیمی از فرهنگ ما را تشکیل میدهد. ما را با درک عمیق‌تر از هنر از طریق احساسات به  خودآگاهی  و حیطه وسیعی از زندگی دست پیدا میکنیم.

بسیاری از مردم نمی‌دانند که هنر چگونه بر زندگی روزمره آن‌ها تاثیر می‌گذارد . هر کسی به طور مداوم از هنر استفاده می‌کند . اکثر مردم نمی‌دانند که هنر چگونه در زندگی شان بازی می‌کند و ما چقدر به هنر ، در تمام اشکال آن ، در زندگی روزمره مان تکیه می‌کنیم .

چرا هنر در زندگی روزمره ما مهم است ؟ چون ما با هنر احاطه شده‌ایم ، و بدون آن ، نژاد بشر آنطور که شما می‌دانید نخواهد بود .

هنر و خانه

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

به طور مستدل ، تقریبا هر کسی نوعی هنر در خانه خود دارد . یک نقاشی ، یک عکس قاب ، یک میز  و حتی طرح اصلی و طراحی یک خانه هنری است . هنر صرفا به دنبال دیده شدن و تحسین کردن نیست. در بیشتر موارد کاربردی است . به خصوص وقتی که به خانه ما می‌رسد . همه چیز از یک لحاف روی تخت‌خواب یا حتی حوله‌ها و فنجان‌های چای شما را می‌توان به عنوان یک هنر در نظر گرفت . اما مغز ما شرطی شده‌است که فقط در نظر بگیرد، اشیائی که برای تزیین استفاده میشوند، هنری محسوب شوند.

زندگی و موسیقی

 هنر، یک زبان جهانی است و اهمیت آن برای زندگی روزمره ما غیرقابل‌انکار است . ما موسیقی را از طریق شوهای تلویزیونی ، تبلیغات ، رادیو و از طریق رسانه‌های دیگر می‌شنویم . صداها ، آوازها و موسیقی می‌توانند زندگی را بسیار شاد کنند و تاثیر زیادی بر روحیه ما داشته باشند .این می‌تواند بهره‌وری و انگیزه فرد را تقویت کند . به طور مشابه ، بسیاری از مردم هنگامی که استرس بالایی دارند، گوش دادن به یک قطعه موسیقی و استراحت را برای رسیدن به آرامش انتخاب میکنند.

هنر برای زندگی

هنر در هر شکل ، می‌تواند به مردم این انرژی را بدهد تا  ‌بتوانند روحیه خود را بالا ببرند و آن‌ها را به سمت زندگی زیبا و توأم با آرامش سوق دهند .

مردم فکر می‌کنند که علم و فن‌آوری برتر از هنر است . اما هنر زندگی را ارزشمند می‌سازد . ممکن است برای برآورده کردن نیازهای اولیه ما حیاتی نباشد ، اما زندگی را شاد می‌کند . همانطور که به سفر خود در زندگی با سرعت زیاد با لحظات تصمیمات سریع و افکار پراکنده ادامه می‌دهیم ، هنر اجازه می‌دهد که هر لحظه به یاد ماندنی باشیم . درک احساسات ما می‌تواند به ما کمک کند التیام بگیریم، رشد کنیم و خودمان را بهبود بخشیم. افزایش آگاهی ما از طریق هنر می‌تواند منجر به موفقیت بیشتر و حرفه‌ای شود. ما از طریق هنر درک بهتری از فرهنگ‌ها ، تاریخ و سنت ملت ها داشته باشیم.


هنر می‌تواند جامعه‌ای زیباتر بسازد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده