دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چند راه مفید برای داشتن زندگی شاد (بخش آخر)

چند راه مفید برای داشتن زندگی شاد (بخش آخر)

در بخش پایانی، سخن را با آرزوی شادی برای تمام مردم جهان به پایان میرسانیم.

۱۶. هیچ چیز با شما قابل‌مقایسه نیست .

مقایسه خود با همه اطرافیان خود را رها کنید . اجازه دادن به حسادت و تنفر، خشنودی ما از آنچه که داریم را از ما می‌گیرد .

۱۷. نگرانی را رها کنید .

نگرانی مداوم برای همه چیز ، اضطراب سمی ایجاد می‌کند ، جایی که ذهن شما غرق در افکار منفی و مارپیچی است . ذهن شما را گرفتار می‌کند و باعث می‌شود که شما بترسید و نگران چیزهایی باشید که اغلب هیچ کنترلی روی آن ندارید . گاهی اوقات ما معتقدیم که اگر به اندازه کافی نگران باشیم ، می‌توانیم چیزهای بد را از این اتفاق دور نگه داریم . اما حقیقت این است که شما نمی‌توانید شادی یا حتی خرسندی را وقتی که با نگرانی مصرف می‌کنید ، تجربه کنید .

۱۸. با افراد شاد به زندگی نگاه کنید .

تا به حال امکان داشته با یک شخص غم زده هم صحبت شوید و احساس غمگینی نداشته باشید ؟ این به این دلیل است که حالات ممکن است مسری باشند . مشخص می‌شود که احساسات می‌توانند از یک فرد به فرد دیگر منتقل شوند و هر چه بیشتر تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم ، احساسات و رفتارهای ما همزمان می‌شوند . یک راز برای شادی بلند مدت ، اطراف خود را با افرادی پر کنید که همه پر انرژی هستند .

۱۹ . زمانی را در طبیعت سپری کنید .

. مطالعات نشان داده‌اند که هر چه زمان بیشتری را در طبیعت سپری کنیم ، و هرچه بیشتر به دنیای طبیعی اطرافمان مرتبط باشیم، حس شادی ما بیشتر می‌شود . ارتباط ما با طبیعت نیز در حفظ سلامت روانی مثبت نقش دارد .

۲۰ . خاطرات شاد را مرور می‌کنم .

چرا ما همه چیزهای گذشته را دوست داریم ؟ شاید به این خاطر که دل‌تنگی برای ما باعث خوشحالی ما می‌شود . دلتنگی برای احساسات ، می‌تواند به ما کمک کند تا با احساس عشق و حس شگفتی و موفقیت دوباره ارتباط برقرار کنیم . گذشته ما، ما را شکل می‌دهد و هویت ما را تعریف می‌کند . وقتی زمان خوبی را به یاد می‌آوریم و خاطرات شاد را به یاد می‌آوریم ، می‌توانیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم و نسبت به اطرافیان خود احساس نزدیکی کنیم .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده