ثروتسازی با هیپنوتیزم


» چند راه مفید برای داشتن زندگی شاد (بخش سوم)

چند راه مفید برای داشتن زندگی شاد (بخش سوم)

به بخش سوم گفتار خود در باب راه هائی برای رسیدن به زندگی شاد میپردازیم.

۱۱. بخشنده باشید

با زمان و پول خود بخشنده باشید . به آن‌هایی که دوستشان دارید و آن‌ها را دوستتان دارند دارید. با این حال حتما کسانی که به عقب برمی گردند دارای احساس از خود گذشتگی و بشردوستی هستند . کسانی که سخاوتمندانه در خرج کردن پول به دیگران دریغ نمیکنند، تمایل شدیدی به داشتن شادی و زندگی سالم دارند. شاید به این دلیل که بخشش احساس خوبی دارد، فشار خون و استرس را کاهش می‌دهد .

۱۲. خودتان را شگفت‌زده کنید.

اگر کسل شدید و یا احساس سرخوردگی در مورد زندگی داشته باشید ، خیلی سخت است که احساس خوشبختی کنید . بخشی از احساس شادی ، احساس تحریک ، علاقه و کمی تعجب آمیز از زندگی است . بنابراین با تعیین اهداف خارج از منطقه راحتی خود ، خودتان را شگفت‌زده کنید . خودتان را در شرایط جدید یا غیر منتظره‌ای قرار دهید . اهداف خود را مشخص کنید و سپس برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید . و به یاد داشته باشید که از تمام لحظه ها لذت ببرید !

۱۳. به موسیقی گوش دهید و با موسیقی درگیر شوید .

گوش دادن به موسیقی روحیه ما را بالا می‌برد . این باعث می‌شود که ما احساس بهتری داشته باشیم چون گوش دادن به موسیقی باعث می‌شود که مغز ما دوپامین را آزاد کند ، که به لذت و پاداش متصل است . کسانی که با موسیقی از طریق رقص یا از طریق شرکت در کنسرت‌ها در ارتباطند، سطح بالای شادی را درخود حس میکنند.

۱۴. شما هم همین کار را می‌کنید .

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای افزایش خوشبختی خود انجام دهید این است که گاهی با خودتان تنها باشید . این به معنای جدا شدن از جامعه نیست ، بلکه خودتان را برای کسی که هستید، بپذیرید . زمانی را برای شناختن خود صرف کنید . بدانید چه چیزی شما را تعریف می‌کند ؟ به چه چیزی ایمان دارید ؟ به دنبال راه‌هایی بگردید که در خلوت خود راحت باشید .

۱۵. ایجاد روابط معنی‌دار .

شادی ، عشق ، دوستی و جامعه دست به دست هم می‌دهند . ما به عنوان انسان‌ها نیاز بنیادی برای تعامل و ارتباط با دیگران داریم . ما به طور طبیعی به دنبال قبیله خود هستیم. افرادی که از ما حمایت خواهند کرد و ما را درک می‌کنند. بدون داشتن روابط معنی‌دار ، ما تنها و منزوی هستیم . وقتی خوشبختی را با دیگران دنبال می‌کنیم ، خوشحال‌تر می‌شویم .



ادامه دارد ....


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده