بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» چند راه مفید برای داشتن زندگی شاد (بخش اول)

چند راه مفید برای داشتن زندگی شاد (بخش اول)

غالبا شادی و شاد بودن امری گیج‌کننده است چرا که مغز ما به طور ساده با این روش کنار نمی آید. بیشتر ما تنها زنده ماندن را در نظر میگیریم، یا اینکه از خودمان محافظت کنیم. کمتر زمانی لحظات خوشحالی و دوره‌های خرسندی و شادی را در نظر داریم . بسیاری از ما گرفتار احساسات منفی مداوم شده‌ایم . اما سوال مهمی است که ما چگونه شادی بیشتری در زندگی خود پیدا ‌کنیم ؟ مانند هر چیز دیگری ، شادی تمرین مداوم میخواهد. به عبارت دیگر ، ما باید اساس زندگی و تفکر خود را دوباره راه‌اندازی کنیم . این اتفاق ممکن است یک شبه رخ ندهد. اما همیشه راه های برای رسیدن به اهداف بزرگ وجود دارد. از جمله شاد بودن.

در ادامه بیست روش مخنلف را بررسی میکنیم که شما می‌توانید هر روز برای کشف رازهای شادتر بودن از آنها استفاده کنید .


۱. روی نکات مثبت زندگی تمرکز کنید .

برای پیدا کردن خوشحالی بلند مدت ، باید ذهن خود را از ذهنیت های منفی به یک طرز فکر مثبت تبدیل کنید . این چیزها را امتحان کنید : یک تا دو دقیقه را صرف نگاه به نکات مثبت در زندگی خود کنید . این کار را سه بار در روز به مدت ۴۵ روز انجام دهید و مغز شما به طور خودکار این کار را انجام خواهد داد .

یک شعار مثبت برای روز انتخاب کنید - چیزی که به خودتان تکرار خواهید کرد ، مانند " امروز زیبا " یا " من از همه چیز سپاسگزار هستم " . اهمیت تشخیص نکات طلائی در زندگی را دست‌کم نگیرید .

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


۲. از پیروزی‌های کوچکتان تجلیل به عمل آورید .

زندگی پر از فراز و نشیب‌های بسیار است ، اما دراین بین ، پیروزی‌های کوچک بسیاری وجود دارد که نادیده گرفته می‌شوند . یک لحظه صبر کنید تا این بُردهای کوچک را جشن بگیرید .

آیا تمام چیزهایی که در لیست تان قرار دارید را بررسی کردید؟ این لیست را که به تعویق انداخته‌اید ؟! آیا در نهایت هزاران نکته که حافظه شما را پر کرده‌اند را مشخص کردید ؟ از این دستاوردهای کوچک لذت ببرید . 


۳. تعادل کار - زندگی خود را بیابید .

کار زیادی طول می‌کشد ، اما این تنها کاری نیست که ما انجام می‌دهیم . پی‌گیری فعالیت‌ها و علایق غیر از شغل مهم است . سرگرمی دارید ؟ آیا شما زمانی را با دوستان و عزیزان خود سپری می‌کنید ؟ ایجاد تعادل در زندگی شما استرس را کاهش می‌دهد و به شما خروجی‌های دیگری می‌دهد که خودتان را ابراز کنید و لذت ببرید .


۴. تفکر تمرکز را تمرین کنید.

مراقبه ذهن با توجه به آگاهی و توجه به لحظه حال ممکن خواهد بود. تمرین تمرکز به معنی حضور آگاه و کنجکاو است . پذیرش آنچه که ما از طریق استرس ها و پیچیدگی ها زندگی دریافت میکنیم و رسیدن به مرحله ای که به ما کمک می‌کند شرایط را آنطور که هستند، بپذیریم . از طریق تمرکز بر روی تفکر ، می‌توانیم صلح و آرامش را در خود پیدا کنیم .


۵. خلاق باشید .

شما ممکن است به هنرمندان به عنوان افرادی مودی و افسرده بودن نگاه کنید ، اما مطالعات نشان می‌دهد که درگیر شدن در فعالیت‌های خلاق به طور منظم باعث خوشحالی شما می‌شود . کسانی که وقت خود را با استفاده از تخیل خود سپری میکنند، اشتیاق بیشتری دارند و به احتمال زیاد دارای احساس خوشحالی بلند مدت خواهند بود. چنین فعالیت‌های خلاقانه می‌توانند شامل نوشتن ، نقاشی ، نقاشی و اجرای موسیقی باشند .



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده